Hari/Tarikh
|
10
OGOS 2012 ( JUMAAT )
|
||
Waktu
|
Perkara/Mata
Pelajaran
|
Masa
|
Jenis
Kertas
|
8.00
– 10.30pg
|
Bahasa
Arab
|
2
jam 30minit
|
Subjektif
|
8.00 -
9.00pg |
Bahasa
Tamil Kertas 1
|
1
jam
|
Objektif
|
Bahasa
Cina Kertas 1
|
1
jam
|
Objektif
|
|
9.30 –
11.30pg |
Bahasa
Tamil Kertas 2
|
2
jam
|
Subjektif
|
Bahasa
Cina Kertas 2
|
2
jam
|
Subjektif
|
|
Hari/Tarikh
|
13
OGOS 2012 ( ISNIN )
|
||
Waktu
|
Perkara/Mata
Pelajaran
|
Masa
|
Jenis
Kertas
|
8.00
-9.00pg
|
Bahasa
Melayu Kertas 1
|
1
jam
|
Objektif
|
9.15
– 11.15pg
|
Bahasa
Melayu Kertas 2
|
2
jam
|
Subjektif
|
11.45
-1.00th
|
Sejarah
|
1
jam 15 minit
|
Objektif
|
Hari/Tarikh
|
14
OGOS 2012 ( SELASA )
|
||
8.00
-10.00pg
|
Pendidikan
Islam
|
2
jam
|
Subjektif
|
10.20
-11.20pg
|
Bahasa
Inggeris Kertas 1
|
1
jam
|
Objektif
|
11.30pg-1.00th
|
Bahasa
Inggeris Kertas 2
|
1
jam 30 minit
|
Subjektif
|
Hari/Tarikh
|
15
OGOS 2012 (RABU)
|
||
8.00
– 9.15pg
|
Matematik
Kertas 1
|
1
jam 15 minit
|
Objektif
|
9.45
– 11.30pg
|
Matematik
Kertas 2
|
1
jam 45 minit
|
Subjektif
|
11.45pg-
1.00th |
Geografi
|
1
jam 15 minit
|
Objektif
|
Hari/Tarikh
|
16
OGOS 2012 ( KHAMIS)
|
||
8.00
– 9.30pg
|
Kemahiran
Hidup Bersepadu
|
1
jam 30 minit
|
Objektif
|
10.00
– 11.00pg
|
Sains
Kertas 1
|
1
jam
|
Objektif
|
11.15pg
-12.45th
|
Sains
Kertas 2
|
1
jam 30 minit
|
Subjektif
|
Hari Anugerah Cemerlang
~Ya ALLAH, berikanlah kesabaran, kesungguhan dan kerajinan kepada guru-guru kami mendidik kami. Jadikanlah kami anak yang soleh, baik pekerti, berhati lembut, baik budi bicara, rajin dan cerdas akal fikiran. Peliharalah kami dalam cahaya keimanan-MU ya ALLAH. Sesungguhnya hanya Engkau pemakbul segala doa. Amiin~
[ihsankuantan@yahoo.com.my] [Sebarang maklum balas sangat dialu-alukan] [Bank Islam 06019010001574] [Tel-095671019] [Faks-095671020]
[ihsankuantan@yahoo.com.my] [Sebarang maklum balas sangat dialu-alukan] [Bank Islam 06019010001574] [Tel-095671019] [Faks-095671020]
Monday, 23 July 2012
Jadual Peperiksaan PERCUBAAN TINGKATAN 3 (PMR ) 2012
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment