Hari/Tarikh | Masa | M/Pelajaran |
Khamis | 11.30 - 12.15 | SUSUN MEJA DAN KERUSI BERSAMA GURU KELAS |
5/10/2012 | 12.45 - 1.45 | Imla' |
7.40-9.40 | Tauhid | |
Jumaat | 9.40-10.15 ( Rehat ) | |
5/11/2012 | 10.20-11.55 | Tafsir |
8.00-10.00 | Nahu | |
Isnin | 10.00-10.30 ( Rehat ) | |
5/14/2012 | 10.30-11.30 - U/kaji pel. dlm kelas shj. | |
11.45-1.45 | Hadis | |
8.00 - 10.00 | Ad-Diwan | |
10.00 - 10.30 (Rehat ) | ||
Selasa | 10.30 - 11.15 - U/kaji pel. dlm kelas shj. | |
5/15/2012 | 11.15 - 12.15 | Geografi |
12.15 - 12.45 - U/kaji pel.dlm kelas shj. | ||
12.55 - 1.55 | Kemahiran Hidup | |
Rabu | SAMBUTAN HARI GURU PERINGKAT SEKOLAH | |
5/16/2012 | ||
8.00-10.00 | Al-Quran (Tahriri) | |
Khamis | 10.00 - 10.30 ( Rehat ) | |
5/17/2012 | 10.30-11.30 - U/kaji pel. dlm kelas shj. | |
11.45-1.45 | Feqah | |
7.45-9.45 | Sirah Nabawi | |
Jumaat | 9.45 - 10.15 ( Rehat ) | |
5/18/2012 | 10.30-11.45 | Sejarah |
8.00-10.00 | B.Melayu | |
Isnin | 10.00 - 10.30 ( Rehat ) | |
5/21/2012 | 10.30 - 12.00 | Pendidikan Islam |
12.00 - 12.30 - U/kaji pel. dlm kelas shj. | ||
12.30 - 1.45 | Bahasa Inggeris | |
8.00-9.30 | Bahasa Arab Komunikasi | |
9.30 - 10.00 (Rehat ) | ||
Selasa | 10.00-10.30 - U/kaji pel. dlm kelas shj. | |
5/22/2012 | 10.30 - 12.00 | Sains |
12.00 - 12.40 - U/kaji pel. dlm kelas shj. | ||
12.50 - 1.50 | Matematik |
Hari Anugerah Cemerlang
~Ya ALLAH, berikanlah kesabaran, kesungguhan dan kerajinan kepada guru-guru kami mendidik kami. Jadikanlah kami anak yang soleh, baik pekerti, berhati lembut, baik budi bicara, rajin dan cerdas akal fikiran. Peliharalah kami dalam cahaya keimanan-MU ya ALLAH. Sesungguhnya hanya Engkau pemakbul segala doa. Amiin~
[ihsankuantan@yahoo.com.my] [Sebarang maklum balas sangat dialu-alukan] [Bank Islam 06019010001574] [Tel-095671019] [Faks-095671020]
[ihsankuantan@yahoo.com.my] [Sebarang maklum balas sangat dialu-alukan] [Bank Islam 06019010001574] [Tel-095671019] [Faks-095671020]
Friday, 11 May 2012
JADUAL PEPERIKSAAN TINGKATAN 1
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment