Hari Anugerah Cemerlang

~Ya ALLAH, berikanlah kesabaran, kesungguhan dan kerajinan kepada guru-guru kami mendidik kami. Jadikanlah kami anak yang soleh, baik pekerti, berhati lembut, baik budi bicara, rajin dan cerdas akal fikiran. Peliharalah kami dalam cahaya keimanan-MU ya ALLAH. Sesungguhnya hanya Engkau pemakbul segala doa. Amiin~
[ihsankuantan@yahoo.com.my] [Sebarang maklum balas sangat dialu-alukan] [Bank Islam 06019010001574] [Tel-095671019] [Faks-095671020]

Monday 22 April 2013

MAKLUM BALAS IBU BAPA

Satu maklum balas bertarikh :
Tuesday, 9 April, 2013 11:22 AM 
telah masuk ke ruangan  spam. 
Dipaparkan untuk renungan dan komen kita :

Kelas Tambahan Tingkatan 5
Sebelum komem diutarakan terlebih dahulu, saya mengucapkan Assalamualaikum!!!!!!
KOMEN.... TENTANG USAHA PIHAK SEKOLAH
1. Terima kasih kerana pihak sekolah berusaha mengadakan kelas tambahan di sebelah petang untuk pelajar tingkatan 5.
2. Pihak sekolah telah mengenakan bayaran yuran RM30.00 setiap seorang, itu tidak menjadi masalah kepada kami bapa-bapa pelajar berkenaan
Masaalah yang timbul
1. Kelas tambahan sering kali dibatalkan..
2. Dalam bulan Feb-Mac ada beberapa hari dibatalkan
3. Dalam bulan April pada  08/04/2013 Isnin juga dibatalkan.

Saya minta penjelasan.
Adakah betul kelas dibatalkan atau anak saya yang ingkar kelas berkenaan?
Minta jawapan  !

Sekian terima ksaih, 

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum..saya nak komen tentang kelas pada waktu malam...

Bagi saya,tiada masalah untuk menghantar anak pelajar ke sekolah pada waktu malam..tetapi saya mohon jasa baik pihak sekolah menetapkan had waktu kelas pada malam hari tidak lebih daripada pukul 10.30...

Baru2 ini ada motivasi melibatkan tingkatan 5..pada malam hari khamis...motivasi itu berakhir pada jam 11 malam...memang tidak dinafikan,motivasi ini amat bermanfaat pada anak2 pelajar...tetapi kesannya perlu difikirkan...ada pelajar yang tinggal jauh dr sekolah..