Hari Anugerah Cemerlang

~Ya ALLAH, berikanlah kesabaran, kesungguhan dan kerajinan kepada guru-guru kami mendidik kami. Jadikanlah kami anak yang soleh, baik pekerti, berhati lembut, baik budi bicara, rajin dan cerdas akal fikiran. Peliharalah kami dalam cahaya keimanan-MU ya ALLAH. Sesungguhnya hanya Engkau pemakbul segala doa. Amiin~
[ihsankuantan@yahoo.com.my] [Sebarang maklum balas sangat dialu-alukan] [Bank Islam 06019010001574] [Tel-095671019] [Faks-095671020]

Saturday 30 November 2013

KOMEN HARI INI

1 – 2 of 2 Anonymous said...
Bila tarikh pengambilan buku tulis dan buku bouth ?

29 November 2013 18:15  


Anonymous said...

Boleh saya tahu bila buku tulis boleh diambil? Harap dibalas.

29 November 2013 19:57

1 comment:

Anonymous said...

Saya merupakan ibu kpd pelajar tingkatan tiga dan insya allah tahun hadapan akan ada seorang lagi anak saya akan masuk ke sekolah al Ihsan.Saya ingin cadangkan seperkara tetapi terpulang kpd pihak sekolah utk menerimanya atau tidak.Bolehkah sekolah menetapkan tarikh2 tertentu utk tujuan pembelian buku tulis di kedai buku?Pihak sekolah bolehlah memasang banner sebagai makluman tarikh pembelian.Ini akan memudahkan ibubapa dan penjaga membuat urusan.Dari segi senarai harga buku yg perlu dibeli ,bagi saya tidaklah membebankan berdasarkan harga semasa.3 tahun berturut2 saya menguruskan pembelian buku anak saya,tahun 2012 merupakan tahun yang efisyen dengan bangunan baru kedai buku serta senarai yuran yang disediakan.Mohon cadangan ini dipertimbangkan.