Hari Anugerah Cemerlang

~Ya ALLAH, berikanlah kesabaran, kesungguhan dan kerajinan kepada guru-guru kami mendidik kami. Jadikanlah kami anak yang soleh, baik pekerti, berhati lembut, baik budi bicara, rajin dan cerdas akal fikiran. Peliharalah kami dalam cahaya keimanan-MU ya ALLAH. Sesungguhnya hanya Engkau pemakbul segala doa. Amiin~
[ihsankuantan@yahoo.com.my] [Sebarang maklum balas sangat dialu-alukan] [Bank Islam 06019010001574] [Tel-095671019] [Faks-095671020]

Wednesday, 15 January 2014

PINDAH


Makan Nasi Arab yang dibekalkan oleh Ustazah Kamariah dalam perjalanan ke Rompin. Depan Muzium Pekan di tepi sungai.

TERIMA KASIH SEMUA WARGA IHSAN. MOHON MAAF ATAS KEKASARAN DAN KESALAHAN.

16 comments:

Anonymous said...

Semoga kita semua akan terus cemerlang, gemilang & terbilang di mana jua kita berada... (Adakah blog ihsankuantan akan diteruskan?)

Anonymous said...

Adakah blog ihsan diteruskan ?

Anonymous said...

TAK ADA SALAHNYA DITERUSKAN.BENDA YG BAIK..TAPI PERLU DIPANTAU DENGAN BERHIKMAH.

Anonymous said...

blog ihsan perlu diteruskan untuk kebaiakan semua... ihsan cemerlang!!!

Anonymous said...

Siapa yang akan menjadi pengurus blog ihsankuantan?
kalau tiada, saya boleh uruskan... ^_^

Anonymous said...

Nak tengok SMA ROMPIN cemerlang @ tidak di bawah pengetua cemerlang ni.
Ermmmmm..

Anonymous said...

Kenapa status blog tidak dikemaskini?
Saya mahu tengok gambar watikah perlantikan pengawas pada pagi tadi...
Tetapi kenapa tiada????

Men said...

Anda tahu siapa penulis blog ini tak?

Anonymous said...

Siapa?

Men said...

Encik Husin Bin Mohd Yunus

Anonymous said...

Oh, batutlah blog ini tidak dikemaskini

Anonymous said...

sudah2lah mencari kelemahan orang lain..walau pernah ada silapnya ttp takkan tak ada kebaikannya.renung2kanlah jugak kelemahan diri sendiri.Nak cari carik kain org hingga lupa carik kain sendiri..huhuhu

Anonymous said...

Aina Atikah-
Betul Ke Ustazah Roshanaliza datang semula ngajo di Ihsan?Bukan ke Ustazah mengajor di Pekan?

Anonymous said...

Saya pun dengar cite tu..huhu

Anonymous said...

terima kasih mudir,
mudir byk sdrkn kami yg pelajaran itu pnting untk masa depan .
terima kasih yg trhingga kmi ucapkn

CEO Siber said...

...


Pemimpin BN Sindir Anak Muda Pahang TerLAJAK BODOH!

Kenapa?

Anak Muda Pahang Kecik Hati dan Merajuk..

Kerana UMNO - Setiap Anak Pahang tanggung HUTANG!


* Kelantan habis bayar hutang BN, Pahang negeri BN menimbunkan hutang.

Saya Ulang..

Kelantan habis bayar hutang BN, Pahang negeri BN menimbunkan hutang.

Sumber Berita

>> Sumber 1 <<

>> Sumber 2 <<






...


Anak Muda Johor Terguris - Inilah UMNO... Jahat dan tiada hati perut langsung!!... Kesian Betul!!
( Lihat Bukti Di Youtube )

https://www.youtube.com/watch?v=5WEaBZcx-WE

https://www.youtube.com/watch?v=vw2B1XMax04

https://www.youtube.com/watch?v=0tRzqwkqrC0

https://www.youtube.com/watch?v=0NuxFlS80bg

https://www.youtube.com/watch?v=SviwJnhNA-Q

https://www.youtube.com/watch?v=RowxovebgI4



Sumber Berita

>> Klik Di Sini <<