Hari Anugerah Cemerlang

~Ya ALLAH, berikanlah kesabaran, kesungguhan dan kerajinan kepada guru-guru kami mendidik kami. Jadikanlah kami anak yang soleh, baik pekerti, berhati lembut, baik budi bicara, rajin dan cerdas akal fikiran. Peliharalah kami dalam cahaya keimanan-MU ya ALLAH. Sesungguhnya hanya Engkau pemakbul segala doa. Amiin~
[ihsankuantan@yahoo.com.my] [Sebarang maklum balas sangat dialu-alukan] [Bank Islam 06019010001574] [Tel-095671019] [Faks-095671020]

Saturday 11 May 2013

SEMINAR PMR BAHASA ARAB

Terima kasih kepada guru-guru yang berkerja keras menguruskan seminar ini. Tahniah kepada pelajar yang menghadirkan diri dari awal hingga akhir. Sesiapa yang tidak hadir akan mendapat surat makluman kepada ibu bapa masing-masing.

2 comments:

Anonymous said...

Inisiatif pihak sek mengadakan seminar b.arab utk calon PMR 2013 baru2 ini antara usaha yg wajar dipuji.Namun mohon sgt2 pihak sek lakukan post mortem terhadap penguasaan b.arab ting 1 dan 2 pula.Jangan kerana rasa teruja terhadap b.inggeris..b.arab terpinggir dan tak mustahil satu hari nanti b.arab terkubur di SMAI.Saya yakin guru b.arab SMAI terdiri drpd guru yang berkaliber dan memang opsyen..Jadi sbg penjaga yg prihatin n sentiasa mengikut perkembangan akademik sek harap sgt pihak sek rancang program2 pembangunan potensi utk pelajar.Ini adalah kerana kebanyakan pelajar SMAI mempunyai kecenderungan n minat dalam b.arab ini namun minat tersebut terhalang dek kerana tiada usaha berterusan daripada sek.Minat mrk akhirnya terkubur...Jadi di sini saya syorkan pengetua adakan satu seminar b.arab utk pelajar dengan menghubungi Ustaz Zulkarnain bin Itam di No tel : 017-3179250 @email-zulkarnainitam@gmail.com.Beliau merupakan guru pakar b.arab dari Maahad Ahmadi Gemenceh,N.Sembilan.Pengisian program anjuran beliau amat baik.Harap pengetua cuba hubungi beliau..Saya jamin 100% pel al-Ihsan akan ada perubahan dan motivasi slps ini.

Anonymous said...

terima kasih kpd pihak sek kerana ambil berat syor yg saya kemukakakn sblm ini.harap ada usaha berterusan drpd pihak sek terhadap penguasaan b.arab di SMAI slps ini.