Hari Anugerah Cemerlang

~Ya ALLAH, berikanlah kesabaran, kesungguhan dan kerajinan kepada guru-guru kami mendidik kami. Jadikanlah kami anak yang soleh, baik pekerti, berhati lembut, baik budi bicara, rajin dan cerdas akal fikiran. Peliharalah kami dalam cahaya keimanan-MU ya ALLAH. Sesungguhnya hanya Engkau pemakbul segala doa. Amiin~
[ihsankuantan@yahoo.com.my] [Sebarang maklum balas sangat dialu-alukan] [Bank Islam 06019010001574] [Tel-095671019] [Faks-095671020]

Thursday 10 May 2012

PERSIAPAN BILIK PBS

Bilik yang akan menempatkan fail Penilaian Berasaskan Sekolah pelajar tingkatan satu sedang disiapkan oleh Puan Minah dan Puan Siti Zubaidah. Terima kasih!






Anonymous said...

cikgu Minah memang seseorang yang sangat kreatif dan penyayang :) saya sayang sgt cikgu Minah :) berwibawa, baik dgn pelajar, macam ibu saya sendiri di sekolah :) *bekas pelajar smai*

10 May 2012 05:52
Anonymous said...

Saya sayang SEMUA GURU saya di SMAI.tIADA beza antara yang lain.Walau kata nista dilemparkan kepada mereka..sya tetap sayang dan hormat pada anda semua.Keberkatan ilmu pelajar terletak pd gurunya dan keberkatan guru itu terhadap pekerjaannya adalah dari keikhlasan guru memberi ilmu hingga anak didik menjadi insan berguna..

10 May 2012 06:09

1 comment:

Anonymous said...

cikgu Minah memang seseorang yang sangat kreatif dan penyayang :) saya sayang sgt cikgu Minah :) berwibawa, baik dgn pelajar, macam ibu saya sendiri di sekolah :) *bekas pelajar smai*