Hari Anugerah Cemerlang

~Ya ALLAH, berikanlah kesabaran, kesungguhan dan kerajinan kepada guru-guru kami mendidik kami. Jadikanlah kami anak yang soleh, baik pekerti, berhati lembut, baik budi bicara, rajin dan cerdas akal fikiran. Peliharalah kami dalam cahaya keimanan-MU ya ALLAH. Sesungguhnya hanya Engkau pemakbul segala doa. Amiin~
[ihsankuantan@yahoo.com.my] [Sebarang maklum balas sangat dialu-alukan] [Bank Islam 06019010001574] [Tel-095671019] [Faks-095671020]

Friday 25 May 2012

TAMAT LATIHAN MENGAJAR

Encik Ahmad Syahid Supian bin Ahmad Nazli daripada Universiti Islam Antarabangsa Malaysia menamatkan latihan mengajar beliau pada hari ini 25 Mei 2012. Beliau telah menjalani latihan dengan jayanya. Terima kasih!




Terima kasih kepada UIAM yang menempatkan pelajar-pelajar di Ihsan. Pelajar UIAM yang berminat untuk menjalani latihan mengajar di sekolah ini sangat dialu-alukan. Saudara-saudari akan disediakan tempat tinggal dan makan percuma.

3 comments:

Anonymous said...

slamt mju jaya ustaz...... ustaz yg terbaik...... mge dtg ehsan ag pah nie

syahid supian said...

trm ksh...insyaAllah...

syahid supian said...

assalamualaikum... terima kasih diucapkan kepada pihak sekolah terutamanya pihak pentadbiran di atas kesudian membenarkan saya berkhidmat di sekolah ini...terima kasih juga diucapkan di atas segala kerjasama yang telah diberikan oleh guru-guru dan para pelajar semasa saya berada di sini...saya amat menghargai segala jasa dan pertolongan yang telah diberikan oleh anda semua...juga terima kasih kepada semua pihak tidak kira yang terlibat secara langsung ataupun tidak langsung... saya memohon maaf sekiranya terdapat sebarang kesalahan atau silap kata yang terlanjur dari sikap, percakapan dan perbuatan saya... doakanlah kejayaan saya dimasa hadapan kelak... dan saya mendoakan semoga SMAI dan para pelajarnya terus cemerlang dimasa akan datang di bawah bimbingan guru-gurunya... akhir kata, semoga kita semua berada di bawah naungan rahmat dan kasih sayang Allah dan berjaya hidup di dunia dan akhirat... wassalamualaikum... ilal liqa'